اخبار و مقالات

بوش کارخانه تراشه آلمان را با 1.2 میلیارد دلار افتتاح می کند

بوش کارخانه تراشه آلمان را با 1.2 میلیارد دلار افتتاح می کند

برلین – رابرت بوش روز دوشنبه کارخانه تراشه 1 میلیارد یورویی (1.2 میلیارد دلار) را در آلمان افتتاح کرد که در زمینه تولید جدیدترین اتومبیل های برقی و خودکار ، یک رکورد سرمایه گذاری توسط تامین کننده است.

این نیروگاه که در یک قطب نیمه هادی در نزدیکی درسدن واقع شده است ، در زمان تأمین بسیار محدود وارد سرویس می شود و توانایی بوش را برای سرویس مستقیم به خودروسازان و اعتماد کمتر به تولیدکنندگان شخص ثالث افزایش می دهد.

هارالد کروگر ، عضو هیئت مدیره ، به رویترز گفت: “هر تراشه ای که ما در اینجا در درسدن می سازیم یک تراشه کمتر است. این کمک می کند.”

با این وجود کارخانه تخصصی بسیاری از مشکلات جهانی را تهدید نخواهد کرد که بسیاری از خودروسازان را مجبور به تولید بیکار می کند و انتظار می رود تا سال آینده رهبران صنعت و تحلیلگران این کار را ادامه دهند.

آصف انور در Strategy Analytics گفت: “این پارچه (کارخانه تولید تراشه) می تواند تا حدودی به عایق بندی بوش و مشتریان اصلی آن کمک کند.”

“اما بعید به نظر می رسد که به عنوان پرکننده شکاف کمبودهای فعلی در بازار خودرو باشد.”

کارخانه بوش ، که طبق طرح سرمایه گذاری اتحادیه اروپا 200 میلیون یورو (243 میلیون دلار) کمک دولتی دریافت کرده است ، تولید ژله های ابزار قدرت را از ژوئیه با تولید تراشه های خودرو از سپتامبر آغاز می کند.

قرار بود آنگلا مرکل ، صدراعظم و مارگرت وستاجر ، نایب رئیس کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا در یک مراسم افتتاحیه مجازی شرکت کنند.

بوش به نقل از وستاگر گفت: “پیشرفته ترین فناوری در کارخانه نیمه هادی جدید بوش در درسدن نشان می دهد که هنگام پیوستن صنعت و دولت می توان به نتایج برجسته ای دست یافت.”

کروگر گفت بوش از فشار استراتژیک گسترده بروکسل برای احیای صنعت نیمه هادی اروپا حمایت می کند – آخرین برنامه آن که اخیراً رونمایی شد ، هدف آن دو برابر کردن سهم منطقه از تولید تراشه تا 2030 تا 20 درصد است.

وی گفت: ایجاد تعادل مناسب بین پشتیبانی از فناوری پیشرفته تولید و قالب هایی که از تقاضای طولانی مدت برخوردار خواهند بود ، مهم خواهد بود: “ما باید نقطه شیرین مناسب را پیدا کنیم.”

بوش با فروش قطعات جهانی در سراسر جهان به 46.56 میلیارد دلار در سال 2019 ، در فهرست 100 تامین کننده برتر جهانی در لیست شماره 1 Automotive News قرار دارد .

تلاش آلمان برای تبدیل شدن به رهبر سوخت هیدروژنی در جهان