اخبار و مقالات

سنسور سه بعدی اولتراسونیک جدید با میکروفون

سنسور سه بعدی اولتراسونیک جدید با میکروفون

Toposens سنسور سه بعدی اولتراسونیک جدید با میکروفون XENSIV™ MEMS Infineon معرفی می کند.

Toposens با Infineon Technologies AG (FSE: IFX / OTCQX: IFNNY) برای شناسایی سه بعدی موانع و جلوگیری از برخورد شریک شده است.

12 نوامبر 2021

Toposens با Infineon Technologies AG (FSE: IFX / OTCQX: IFNNY) برای تحقق بخشیدن به تشخیص سه بعدی موانع و جلوگیری از برخورد در سیستم های خودمختار با استفاده از فناوری سونوگرافی سه بعدی اختصاصی Toposens همکاری کرده است. سازنده سنسور مستقر در مونیخ، حسگرهای سه بعدی اولتراسونیک ECHO ONE DK را ارائه می دهد که صدا، بینایی ماشین و الگوریتم های پیشرفته را برای فعال کردن دید سه بعدی قوی، مقرون به صرفه و دقیق برای کاربردهایی مانند روباتیک، رانندگی خودران و لوازم الکترونیکی مصرفی به کار می گیرد.

حسگر اولتراسونیک سه بعدی با قابلیت ادغام آسان، جلوگیری از برخورد ایمن را از طریق تشخیص دقیق موانع سه بعدی امکان پذیر می کند. این بر اساس میکروفون XENSIV™ MEMS IM73A135V01 Infineon است. این محصول مرجع نسل بعدی به مشتریان این امکان را می دهد که تلاش های توسعه و زمان رسیدن به بازار را کاهش دهند. علاوه بر این، در مقایسه با سنسورهای سه بعدی صنعتی موجود، کم هزینه و کارآمد است. فناوری جدید برای بهبود عملکرد وسایل نقلیه هدایت شونده خودکار (AGV) ایده آل است.

دکتر رولند هلم، معاون رئیس جمهور و رئیس خط تولید حسگر از Infineon گفت: «میکروفون‌های XENSIV MEMS ما تشخیص پالس‌های صوتی را امکان‌پذیر می‌سازند، بنابراین یک جزء حیاتی برای محلی‌سازی اشیاء سه بعدی از طریق اولتراسوند هستند. آنها ترکیبی از نویز بسیار کم و بالاترین SNR (نسبت سیگنال به نویز) را در صنعت ارائه می دهند که منجر به بهبود قابلیت اطمینان داده های سه بعدی می شود. این اجازه می دهد تا حتی ضعیف ترین پژواک های اولتراسونیک را از اجسام دور، پیچیده و کوچک شناسایی کنید.

توبیاس بهنمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، گفت: «با استفاده از میکروفون MEMS Infineon، ما توانستیم حسگر سه بعدی اولتراسونیک جدید خود را با حساسیت کلی بالا در طیف فرکانس اولتراسونیک شناسایی کنیم که بهترین محدوده و وسیع ترین زاویه باز شدن را به ما می دهد. توپوسنس. این AGV ها، ربات ها یا سایر برنامه های ما را قادر می سازد تا از برخورد با انواع موانع، حتی در سخت ترین محیط ها، جلوگیری کنند، همانطور که با رتبه حفاظتی IP57 ثابت شده است.

به طور معمول، شرایط نور، بازتاب ها و آب و هوا بر عملکرد فناوری های حسگر موجود تأثیر می گذارد. با این حال، حسگرهای Toposens برای ایجاد ابرهای نقطه سه بعدی در زمان واقعی، به پژواک اتکا دارند. این سیستم‌های خودران را حتی در چالش‌برانگیزترین شرایط هدایت می‌کند و به وسایل الکترونیکی مصرفی اجازه می‌دهد محیط اطراف خود را تشخیص دهند. سنسور اکولوکاسیون اولتراسونیک تشخیص سه بعدی چند شی را که برای جلوگیری از برخورد بسیار مهم است، با تلاش کم کالیبراسیون و قابلیت اطمینان و استحکام بالا امکان پذیر می کند. علاوه بر این، سنجش اولتراسونیک تعداد بالای مثبت کاذب و منفی کاذب را که می تواند هنگام استفاده از سنسورهای نوری رخ دهد کاهش می دهد و کارایی سیستم را کاهش می دهد.

دسترسی

Toposens پلت فرم جدید ECHO ONE DK را برای ارزیابی آسان تر و انعطاف پذیرتر از سنسور در محصولات خود به مشتریان ارائه می دهد. برای ادغام آسان، CAN به عنوان رابط ارتباطی به عنوان استاندارد ارائه می شود، سایرین می توانند در هر درخواست ارائه شوند. سه بسته نرم‌افزاری وجود دارد: یک کتابخانه ++C، پشتیبانی ROS و یک تصویرساز داده‌های سه‌بعدی بین پلتفرمی. علاوه بر این، یک آداپتور رابط جداگانه برای به روز رسانی سیستم عامل موجود است. اطلاعات بیشتری اینجا در دسترس است.

منبع: Infineon

سنسور دنده عقب خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟