اخبار و مقالات

بنتلی موتورز اروپا 10 سالگرد خدمات مالی خود را در آلمان جشن می گیرد

بنتلی موتورز اروپا 10 سالگرد خدمات مالی خود را در آلمان جشن می گیرد

محدوده خدمات مالی بنتلی شامل راه حل های تامین مالی سفارشی و بیمه خودرو می شود

23 دسامبر 2021

خدمات مالی بنتلی ده سالگی خود را در کمک و حمایت از مشتریان با تسهیل تجربه مالکیت آنها در آلمان جشن می گیرد. خدمات مالی بنتلی در راه حل های تامین مالی سفارشی و بیمه خودرو تخصص دارد. یک تیم اختصاصی از کارشناسان از 12 شریک بنتلی در آلمان با ارائه خدمات سفارشی به مشتریان پشتیبانی می‌کنند، که باعث می‌شود یک نتیجه قوی با سه برابر شدن تعداد قراردادها در یکی از رقابتی‌ترین بازارها به دست آید.

Bentley Financial Services یک بخش از Porsche Financial Services GmbH & Co. KG است. هولگر پیترز، سخنگوی مدیریت، در مورد یک دهه موفق اظهار می کند: “ما اکنون توانسته ایم تعداد قراردادهای لیزینگ و تامین مالی بنتلی را در مقایسه با سال 2012 سه برابر کنیم. با عقد قرارداد لیزینگ با Bentley Financial Services، مشتریان از امنیت برنامه ریزی کامل بهره مند می شوند. انعطاف پذیری مالی همزمان پیترز ادامه می دهد: «هدف اصلی ما، مشتریان ما همیشه می توانند در زمان امضای قرارداد، آخرین مدل بنتلی را به انتخاب خود برانند و در پایان مدت قرارداد، این خودرو را به نمایندگی خدمات بنتلی خود برگردانند. رضایت مشتری است این امر از طریق پیشنهادات سریع، بدون عارضه و سفارشی به دست می آید که مطابق با خواسته های مشتری برای شرایط فردی، پیش پرداخت ها و مسافت پیموده شده است. ما می‌خواهیم تا چند سال آینده به این موضوع پایبند باشیم و به نوشتن تاریخ موفق خدمات مالی بنتلی در آلمان ادامه دهیم.»

بالاز روز، مدیر منطقه ای بنتلی موتورز اروپا، می افزاید:

ما بسیار خوشحالیم که قوی‌ترین سبد محصولات بنتلی را در اختیار داریم و در موقعیتی هستیم که یک دهه موفق را با ارائه خدمات مالی بنتلی جشن بگیریم. تقاضا برای مدل های ما بسیار زیاد است و ما همیشه به دنبال ارائه یک برنامه تامین مالی رقابتی به مشتریان خود هستیم. این ما را قادر می‌سازد تا به نیازهای تقاضا و ارزشمند مشتریان خود پاسخ دهیم. ما مشتاقانه منتظر بهبود بیشتر مالکیت پایدار لوکس و تجربه مشتریان خارق العاده خود در ده سال آینده هستیم.”

بنتلی موتورز اروپا از طریق یک شبکه خرده‌فروشی اختصاصی در 70 شریک رسمی خرده‌فروشی بنتلی در 35 بازار، از جمله 12 بازار در آلمان: برلین، درسدن، دوسلدورف، فرانکفورت آم ماین، هامبورگ، هانوفر، کلن، مانهایم، مونیخ، نورنبرگ، سینگن و اشتوتگارت فعالیت می‌کند.

منبع: بنتلی

خودروی سال 2022 آلمان : پژو 308 جدید جایزه گرفت