اخبار و مقالات

نیسان به سالن خودرو توکیو 2022 می رود

نیسان به سالن خودرو توکیو 2022 می رود

Fairlady Z بازار ژاپن در مرکز قرار می گیرد، با کانسپت های Caravan، اتومبیل های مسابقه ای GT500 و موارد دیگر ملحق می شود.

22 دسامبر 2021

فیرلیدی Z کاملاً جدید بازار ژاپن یکی از موارد برجسته خواهد بود زیرا نیسان مدل های مختلفی را به نمایش می گذارد، از خودروی مسابقه ای Z GT500 که اخیراً رونمایی شده تا مدل های سفارشی سازی شده هیجان انگیز نیسان نوت، در سالن خودرو توکیو 2022.

نیسان بر روی Fairlady Z کاملاً جدید تمرکز خواهد کرد و چندین نسخه از جمله کانسپت Z سفارشی‌شده را به نمایش می‌گذارد که متناسب با فضای سفارشی‌سازی نمایشگاه است. بازدیدکنندگان از غرفه نیسان همچنین شاهد کاروان های سفارشی نیسان، مدل های سفارشی نیسان نوت Autech و مدل های خطی مانند نیسان آریا کاملاً جدید، نسخه ویژه Kicks و غیره خواهند بود.

از جمله مدل های نمایش داده شده عبارتند از:
بازار ژاپن نیسان فیرلیدی Z

در سطح جهانی با نام Z شناخته می‌شود، مدل کاملاً جدید تولیدی فیرلیدی Z که اولین نمایش جهانی خود را در آگوست گذشته انجام داد، برای اولین بار در بازار ژاپن عرضه خواهد شد. Z کاملاً جدید به عنوان یک خودروی اسپورت قابل دسترس برای عصر مدرن، ظاهری جذاب، فناوری پیشرفته و هیجان کاوش در جاده‌های باز برای نسل‌های گذشته و آینده رانندگان و طرفداران Z را ارائه می‌دهد.
پروتو سفارشی نیسان فیرلیدی Z

به عنوان اشاره ای به میراث Z و اشتیاق طرفداران، یک Fairlady Z سفارشی سازی شده یکباره، مدل کاملاً جدید را به عنوان پایه انتخاب می کند و عناصر ظاهری ظاهری را معرفی می کند.
خودروی مسابقه ای نیسان Z GT500

نیسان Z GT500 که قرار است فصل 2022 SUPER GT را آغاز کند، نمادی از روح نیسان برای مقابله با چالش ها و جان بخشیدن به هیجان است. ماشین مسابقه به گسترش خودروهای Z در غرفه نیسان می پیوندد.
مفهوم پایه کوهستانی کاروان نیسان

بر اساس کاروان جدید، ون جذاب مفهوم “کمپ پایه” را به سطح جدیدی می برد. این ون مجهز به یک پنل خورشیدی تاشو روی سقف است و پنل‌های خورشیدی بیشتری در امتداد کناری دارد که جایگزین شیشه استاندارد می‌شود. در داخل، امکانات رفاهی موجودات شامل یک ایستگاه کاری باریک، دیوارهای مبتنی بر ابزار و یک شومینه دیجیتال برای یک گزینه آرامش‌بخش سازگار با محیط‌زیست خارج از مسیر معمولی است. این کانسپت همچنین به نظر می رسد، با یک روکش بافت سخت که می تواند زمین های ناهموار و قلم مو را به خود بگیرد و یک پوشش کامل با دانه های چوب برای آن احساس کلاسیک اقامتگاه کوهستانی.
کانسپت نیسان کاروان Myroom

کانسپت نیسان کاروان Myroom که به‌منظور مکانی آرامش‌بخش برای اشتراک‌گذاری با خانواده یا دوستان طراحی شده است، از NV350 استفاده می‌کند و فضای داخلی را با تغییراتی دنج تقویت می‌کند، که برای یک تعطیلات آخر هفته، چت برانچ یا استراحت در طول یک سفر طولانی عالی است. هنگامی که درهای کشویی باز هستند، سرنشینان می‌توانند از کاناپه توکار با منظره لذت ببرند و با قفسه‌های کتاب و کمد، زمانی که در این فضای استراحت مدرن استراحت می‌کنید، زمان می‌گذرد. پس از یک روز طولانی ماجراجویی نیز می توان یک تخت قابل استقرار را نصب کرد.
نیسان GT-R NISMO نسخه ویژه

به‌عنوان پرچم‌دار GT-R این شرکت که نشان‌دهنده تکامل مداوم به سمت لذت نهایی رانندگی است، نسخه ویژه نیسان GT-R NISMO دارای کاپوت فیبر کربنی با روکش شفاف منحصر به فرد NISMO، اسکوپ‌های کاپوت سبک NACA و چرخ‌های فورج آلومینیومی 20 اینچی است. یک لهجه قرمز در زیر کاپوت، قطعات جدید، با دقت بالا و متعادل وزن با تلرانس‌های فشرده‌تر، دورهای سریع‌تر و چرخش توربو سریع‌تر ارائه می‌کنند.
نیسان آریا

نیسان آریا، یک کراس اوور EV برای دوره جدید، شتاب قدرتمند و سواری نرم، آرام و راحت را ارائه می دهد. آریا با فضای داخلی جادار، مسطح و سالن مانند و جدیدترین فناوری های کمک راننده، قصد دارد تجربه رانندگی راحت و هیجان انگیزی را برای همه سرنشینان فراهم کند. Ariya در بازار ژاپن اکنون برای پیش خرید در دسترس است.
نیسان کیکس نسخه کلمبیا

Nissan Kicks Columbia با همکاری شرکت Columbia Sportswear Japan ساخته شده است، نسخه نیسان Kicks Columbia دارای رنگ بدنه خاکی تیتانیومی منحصربه‌فرد، مشبک آبی و فضای داخلی مجهز به صندلی‌های منحصربه‌فرد برای چمدان، پیش‌بند صندلی‌های جلو و جیب‌های پشتی صندلی است که برای فعالیت‌های خارج از منزل ایده‌آل هستند. .
نیسان نوت Aura NISMO

Note Aura NISMO بر اساس Nissan Note Aura ساخته شده است و از فرمول E با مفهوم طراحی خود، “مسابقه شهری برقی سریع” الهام گرفته است، در حالی که روح و اخلاق NISMO را در خود جای داده است. این ویژگی دارای نشانه های طراحی منحصر به فرد NISMO، سیستم تعلیق منحصر به فرد، استحکام بدنه افزایش یافته و بهینه سازی سیستم e-POWER با حالت رانندگی NISMO برای ارائه حس رانندگی چابک و شتاب سریع و در عین حال نرم است.
آداب و رسوم قابل توجه به نمایش گذاشته شده است

همچنین دو مدل Note Autech سفارشی شده به نمایش گذاشته شده است. یک کراس اوور Note Autech با صفحه لغزنده سفارشی و سیستم تعلیق بلند شده روی چرخ‌های 17 اینچی. و یک Note Autech سفارشی شده با فضای داخلی ممتاز و یک حالت پایین‌تر سوار بر چرخ‌های 17 اینچی.

سالن خودرو توکیو 2022 در Makuhari Messe از 14 تا 16 ژانویه برگزار خواهد شد. غرفه نیسان همچنین گوشه ای برای فروش کالاهای نیسان و برند NISMO خواهد داشت.

منبع: نیسان

نیسان رتبه اول را در بین برندهای آسیایی بازار انبوه دارد