اخبار و مقالات

مزدا اولین مدل محل کار مجازی را پیاده سازی می کند

مزدا اولین مدل محل کار مجازی را پیاده سازی می کند

افزایش انعطاف پذیری ، تنوع و رشد ، ستون های سیاست از راه دور در سراسر شرکت هستند

25 آگوست 2021

مزدا عملیات آمریکای شمالی (MNAO) اولین مدل مجازی خود در محل کار را اعلام کرد که راحتی و بهبود تعادل بین کار و زندگی را برای کارکنان ارائه می دهد. این برنامه تکامل فرهنگ محیط کار ناشی از همه گیری مداوم را منعکس می کند و برنامه های کار انعطاف پذیر را برای تیم هایی که می توانند کار خود را از راه دور انجام دهند ، ارائه می دهد.

جف گایتون ، رئیس و مدیر عامل MNAO ، گفت: “مانند بسیاری از شرکت ها ، همه گیری شیوه های سنتی کار ما را تغییر داده است.” “تیم مزدا ما کار قابل توجهی را در جهت برنامه ریزی از راه دور انجام داد – در واقع ، فروش و سهم بازار ما در ایالات متحده هرگز بهتر نبوده است. پیوند قوی بین فرهنگ کسب و کار و نتایج کسب و کار وجود دارد ، و ما معتقدیم مفهوم مجازی اولین محل کار ما همه را قادر می سازد تا از جایی که احساس می کنند مولد هستند مشارکت کنند. ”
گزینه های محل کار MNAO تعادل بین کار و زندگی را افزایش می دهد در حالی که دسترسی به ابزارها و منابع را افزایش می دهد. فرصتهای شغلی حضوری در صورت نیاز از طریق محلهای کاری MNAO در سراسر آمریکای شمالی ، که به عنوان مرکز همکاری کارکنان و موارد دیگر عمل خواهند کرد ، در دسترس خواهد بود.

ابتکار عمل مجازی از نیروی کار فعال پشتیبانی می کند و از مزایای یک محیط کار پیشرفته استفاده می کند. تأثیرات فوری برنامه شامل موارد زیر است:

افزایش انعطاف پذیری: کارکنان واجد شرایط و مدیران آنها می توانند برنامه های متناسب با نیازهای خود و شرکت ایجاد کنند ، که به کارکنان اجازه می دهد از راه دور ، در محل یا در یک مدل ترکیبی کار کنند.
فرصت های شغلی متنوع: MNAO قادر خواهد بود به یک مجموعه استعداد بزرگتر و متنوع تر در ایالات متحده دسترسی پیدا کند.
تحرک شغلی پیشرفته: ساختار مجازی چابک فرصت های شغلی داخلی بیشتری را در سراسر سازمان بدون محدودیت جابجایی برای موقعیت های واجد شرایط فراهم می کند.

منبع: مزدا آمریکا

مزدا سیستم نیروگاه خورشیدی را در کارخانه هیروشیما نصب می کند