اخبار و مقالات

لامبورگینی سالن خصوصی خود را در هفته اتومبیل مونتری 2021 باز می کند

لامبورگینی سالن خصوصی خود را در هفته اتومبیل مونتری 2021 باز می کند و اخلاق و طراحی DNA مارک را نشان می دهد

خودروی لامبورگینی با حضور خیره کننده و افتتاح سالن Lamborghini Lounge Monterey برای دومین سال به هفته آرزوی اتومبیل مونتری بازگشت.

16 آگوست 2021

خودروی لامبورگینی با حضور خیره کننده و افتتاح سالن Lamborghini Lounge Monterey برای دومین سال به هفته آرزوی خودروهای مونتری باز می گردد. ویلا ایتالیایی است را به یک تجربه نام تجاری همهجانبه و پیشنهادات تبدیل نگاه منحصر به فرد را در جهان از لامبورگینی را به عنوان جشن 50 امین سالگرد از Countach یاد.

“فعالیت های اطراف مونتری هفته اتومبیل، اوج حوادث خودرو آمریکا و به عنوان پس زمینه ایده آل برای لامبورگینی سالن و 50 خدمت هفتم سالگرد Countach افسانه ای و نقاط عطف اخیر، گفت:” استفان Winkelmann، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی Automobili لامبورگینی به “بازگشت این پاسگاه خصوصی در یکی از رویدادهای برتر خودرو در سال جاری نیز یک رویداد مهم است که در آن ما تاریخ و آینده لامبورگینی را جشن می گیریم و مدل های جدیدی را از ایتالیا برای نمایش به مخاطبان آمریکای شمالی می آوریم.”

اخبار، است که در کنار 18 واقع هفتم fairway در نقش ونگار ریگی دادن ساحل گلف لینک، دارای یک صفحه نمایش از آخرین نوآوری محصول برجسته از آخرین و بزرگترین از نام تجاری. در میان مجموعه ای از مدلهای ویژه V12 جدید ، Huracán STO و Huracán EVO RWD Spyder با الهام از مسابقه و همچنین SUV SUV Urus Capsule Collection نیز وجود دارند.

در بزرگداشت Countach در 50 هفتم سالگرد، لامبورگینی نشان داد در Countach LPI 800-4 در بلدرچین، A موتورسواری جمع آوری. این خودروی سوپر اسپرت تولید محدود در حال حاضر خود را به طور برجسته در Lounge نشان می دهد. علاوه بر این ، Aventador LP 780-4 Ultimae کاملاً جدید-آخرین حرکت لامبورگینی در تنفس طبیعی V12 Aventador-و هایپرکار Essenza SCV12 تنها در مسیر ، همچنین اولین حضور خود را در آمریکای شمالی با اشاره ویژه به میراث 12 سیلندر این برند انجام دادند. به

مشتریان می توانند این خودروهای اسپرت لامبورگینی جدید را از طریق استودیوی اختصاصی Ad Personam سفارشی کرده و از بین تعداد بیشماری از رنگ های بیرونی ، روکش های داخلی ، روکش ها و جزئیات انتخاب کرده و در عین حال محصول نهایی را با استفاده از تنظیم کننده مجازی تحسین کنند.

همچنین از بخش Centro Stile در دفتر مرکزی این شرکت در سان آگاتا ، طرح های زنده از مجموعه Countach Legacy ارائه می شود ، در حالی که سرآشپز ایتالیایی لامبورگینی با غذاهای ایتالیایی سرو می کند و بهترین “ساخت ایتالیا” را برجسته می کند.

سالن Lamborghini Lounge Monterey فقط با دعوت صاحبان ، VIP ها ، رسانه ها و دوستان این برند تا Pebble Beach Concours d’Elegance در روز یکشنبه 15 آگوست 2021 باز است.

منبع: لامبورگینی

تصاویری از لامبورگینی Evo جدید منتشر شد