اخبار و مقالات

فورد: بیایید همراه با داده ها خیابان های ایمن تری بسازیم

فورد: بیایید همراه با داده ها خیابان های ایمن تری بسازیم | فورد یافته های تحقیق را با دانشگاه ایالتی میشیگان به اشتراک می گذارد.

الگوهای تحرک در حالی که به روزترین اطلاعات در مورد محل برخورد یا حوادث برای کمک به شهرها در ایجاد سیستم های حمل و نقل ایمن تر و هوشمندتر ، بسیار مهم است ، تکامل و درک می شوند.

15 ژوئیه 2021

الگوهای تحرک در حالی که به روزترین اطلاعات در مورد محل برخورد یا حوادث برای کمک به شهرها در ایجاد سیستم های حمل و نقل امن تر و هوشمندتر ، بسیار مهم است ، تکامل و درک می شوند. با این حال ، اکثر شهرها و سازمان های دولتی هنگام ارزیابی محل بهبود زیرساخت ها و اولویت بندی مکان های پر خطر ، به داده های سقوط گزارش شده توسط پلیس اعتماد می کنند. اطلاعات سقوط به طور کلی حداقل یک سال قبل از دسترسی به برنامه ریزان و مهندسان است.

فورد فرصتی می بیند تا با به روزترین اطلاعات موجود از طریق داده های رویداد وسایل نقلیه متصل ، دید كلی تری از آنچه در خیابان های شهر اتفاق می افتد ، ارائه دهد. با استفاده از پلت فرم ایمنی ایمنی فورد ، با همکاری StreetLight Data ، هدف این شرکت کمک به مسلح کردن فعال شهرها با اطلاعات به روز و غنی است که برای تصمیم گیری دقیق تر و به موقع تر در مورد زیرساخت های ایمنی خود نیاز دارند.

از اواخر سال 2020 ، فورد با دانشگاه ایالتی میشیگان (MSU) در حال کار بر روی یک پروژه تحقیقاتی در حال انجام برای تجزیه و تحلیل داده های موجود رویداد وسیله نقلیه متصل شده است ، که بینایی در مورد شتاب گیری شدید ، ترمزگیری شدید و چرخش های سخت را در برابر داده های تصادف از 2015-2019 در سال 2015 ثبت می کند جنوب شرقی میشیگان. داده های رویداد مربوط به وسیله نقلیه متصل نوید قابل توجهی دارند زیرا می توان آنها را هم در مقیاس بزرگتر و هم به روشی به موقع نسبت به داده های گزارش شده از تصادف بدست آورد.

منبع: فورد

فورد یکی از کارخانجات خود را در برزیل فروخت