اخبار و مقالات

آئودی مجارستان پروژه های سرمایه گذاری جدید در توسعه فنی

آئودی مجارستان پروژه های سرمایه گذاری جدید در توسعه فنی

تجهیزات جدید آزمایش برای توسعه موتورهای الکتریکی و درایوهای الکتریکی با روحیه تحرک پایدار

16 ژوئیه 2021

سرمایه گذاری آینده نگر: در دو سال آینده ، آئودی مجارستان مبلغی دو رقمی به ارزش یورو (میلیاردها HUF) را برای واحد توسعه فنی در Győr هزینه خواهد کرد. این پروژه سرمایه گذاری بر روی راه اندازی یک نیمکت تست الکتریکی برای توسعه و تقویت موتورهای الکتریکی و درایوهای الکتریکی و همچنین زیرساخت های آزمایش موجود متمرکز است.

به عنوان بخشی از پروژه سرمایه گذاری با ارزش میلیاردها HUF ، با روح الکتریکی تحرک ، آئودی مجارستان تجهیزات آزمایش موتور خود را گسترش داده و تعمیرات اساسی می کند و همچنین در حوزه دیجیتال سازی نیز پیشرفت می کند. “واحد توسعه فنی ما امسال با بزرگداشت 20 سالگرد تأسیس خود ، سومین قطب بزرگ توسعه AUDI AG و همچنین مرکز صلاحیت شبیه سازی و آزمایش آنالیز صوتی و قدرت. با تشکر از سرمایه گذاری ، ما قادر خواهیم بود که مهارت های آزمایش الکترونیکی خود را بیشتر تقویت کنیم و در نتیجه ، توسعه فنی را برای دوران تحرک الکتریکی آماده کنیم. کارکنان بسیار آموزش دیده بخش توسعه درایو خودرو ما قادر به آزمایش تمام درایوهای تولید شده در گروه فولکس واگن در آئودی مجارستان هستند ، و خدمات با کیفیت بالا را برای کل گروه ارائه می دهند. “رئیس هیئت مدیره آئودی مجارستان.

در چارچوب این سرمایه گذاری ، یک نیمکت تست جدید الکتریکی برای توسعه و تقویت موتورهای الکتریکی و درایوهای الکتریکی به بهره برداری می رسد. علاوه بر این ، راه حل های دیجیتالی مانند طراحی دیجیتال و تجهیزات شبیه سازی وسیله نقلیه دیجیتال نیز ارائه می شوند. با روحیه تحول الکترونیکی ، نیمکت های آزمایشی موجود نیز برای آزمایش درایوهای الکتریکی هیبریدی و آینده آماده شده اند.

بخش توسعه درایو وسایل نقلیه آئودی مجارستان در حال حاضر بیش از 400 کارمند دارد که در پروژه های مختلف و متنوعی در زمینه های شبیه سازی ، طراحی موتور ، توسعه آزمایشی ، برنامه های کنترل موتور ، بهینه سازی آکوستیک موتور و آزمایش درایو خودرو کار می کنند. وظیفه اصلی بخش توسعه درایو خودروی آئودی مجارستان پشتیبانی از توسعه و تولید سریال موتورهای بنزینی و دیزلی و درایو های الکتریکی است.

منبع: آئودی
فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا