اخبار و مقالات

فعلا شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی اعلام نشده است

فعلا شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی اعلام نشده است

معاون مدیرعامل گروه و رییس سازمان فروش و خدمات فروش گروه بهمن گفت : تا کنون هیچ قیمت و شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی از طریق شرکت بهمن موتور اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری، تا کنون هیچ قیمت و شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی از طریق شرکت بهمن موتور اعلام نشده است.

نمونه‌های حاضر در نمایندگی‌ها تنها برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده‌ است و ثبت نام در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود.

امیر میرمنصف در خصوص ثبت نام خودروی دیگنیتی گفت: اطلاع رسانی شرایط فروش کلیه محصولات گروه بهمن مانند دیگنیتی از طریق وبسایت گروه بهمن و کانال های رسمی این شرکت در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد و متقاضیان محترم در صورت تمایل می توانند از این طریق پیگیری لازم را داشته باشند. لذا هیچ اطلاع رسانی از طریق شرکت ها و سایر کانال های ارتباطی متفرقه مورد تایید نمی باشد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه تجاری سازی و تولید فاز آزمایشی محصول دیگنیتی در اسفند ماه امسال محقق شد، اظهار کرد: توانستیم وعده ی خود را در خصوص زمان عرضه فاز آزمایشی دیگنیتی عملی کنیم. تولید انبوه محصول از اویل سال آینده آغاز و ثبت نام برای عموم در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود.

میرمنصف ضمن تکذیب قیمت های ارائه شده در رسانه های مکتوب و مجازی گفت: هیچ قیمت و شرایط فروشی برای دیگنیتی تا کنون از طریق شرکت مشخص و اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملا بی اساس است، همچنین هیچ حواله ی فروشی تا کنون صادر نشده است.

وی تصریح کرد: ورود دیگنیتی به نمایندگی ها تنها برای بازدید و پایش نیاز مشتریان و بازار و همچنین اطلاع از بازخورد فنی محصول در تست های رانندگی است تا در توسعه و تولید انبوه آتی، آن ها را مد نظر قرار دهیم. به دلیل تقاضا خرید و استقبال زیاد از خودرو دیگنیتی تصمیم گرفتیم با افزایش تعداد تولید و امکان عرضه بیشتر به صورت فروش فوری از سال آینده به بازار عرضه نماییم.

تولید خودرو انگلیس به کمترین رقم در ۳۷ سال گذشته رسید