اخبار و مقالات

گروه BMW برنامه های کاربردی My BMW و MINI

گروه BMW برنامه های کاربردی My BMW و MINI همراه خود را با HERE SDK 4.x با استفاده از Flutter می سازد

برنامه های همراه BMW خدمات مکان یابی HERE را برای ارائه رابط کاربری موبایل به عملکرد و وضعیت وسایل نقلیه خود در هر زمان ادغام می کند

20 اکتبر 2021

گروه BMW در حال ساخت برنامه های کاربردی تلفن همراه برای کل ناوگان خودروهای BMW و MINI است که خدمات مکان پیشرفته را از اینجا ، پلتفرم پیشرو داده ها و فناوری مکان ، ادغام می کند. گروه BMW در حال حاضر از جدیدترین نسخه 4.x HERE SDK (کیت توسعه نرم افزار) استفاده می کند که با Flutter API (رابط برنامه نویسی برنامه) موجود است. My BMW App و MINI App اخیراً در 40 کشور جهان از جمله ژاپن راه اندازی شده است.

برنامه BMW من و برنامه MINI به عنوان رابط های جهانی با خودرو عمل می کنند و در هر زمان اطلاعاتی در مورد وضعیت خودرو ارائه می دهند. بسته به تجهیزات نصب شده ، همچنین عملکرد از راه دور مانند موقعیت خودرو ، قفل و باز کردن درها و نظارت بر نزدیکی خودرو (نمای سه بعدی از راه دور) را امکان پذیر می کند. توابع اضافی شامل ارسال آدرس مقصد از تلفن هوشمند به سیستم ناوبری خودرو ، نمایش روشن بار الکتریکی و محدوده وسایل نقلیه و خدمات آمازون الکسا است. برنامه BMW من و MINI App به مشتریان این امکان را می دهد تا ضمن دریافت نمای کلی از الزامات سرویس خودرو ، مستقیماً با شریک خدمات BMW خود تماس بگیرند. برنامه BMW من و برنامه MINI باعث می شود مشتریان بتوانند از طریق مدل فعلی با خودروی شخصی خود با شناسه BMW/MINI وارد خودروهای خود شوند.

HERE SDK مجموعه ای از رابط های برنامه نویسی است که به مجموعه خدمات غنی HERE مانند ناوبری داخل خودرو ، هشدارهای ترافیکی ، اطلاعات حمل و نقل و ویژگی های مدیریت ناوگان دسترسی دارد. HERE SDK نقشه های بردار جهانی را در بیش از 190 کشور و 60 زبان با اندازه داده های بهینه نقشه ارائه می دهد تا تاخیر بارگیری را به حداقل برساند و زمان پاسخگویی سریع را ارائه دهد در حالی که هنوز به درجه وفاداری بالا می رسد. ابزارهای سفارشی سازی نقشه ، دستکاری محتوای نقشه را در سطوح مختلف امکان پذیر می کند. برجسته کردن اشیاء مهم روی نقشه با تغییر رنگ و نمادها و همچنین ویرایش ویژگی های پویا اشیاء نقشه برداری مانند ساختمان ها ، جاده ها و کاربری زمین.

نسخه 4.x HERE SDK برای iOS و Android بومی و همچنین توسعه چند پلتفرمی با Flutter در دسترس است. اینجا SDK 4.x در چهار نسخه جداگانه ارائه می شود. نسخه 4.x Explore شامل پشتیبانی از چندین نمونه نمای نقشه است ، امکان کنترل ترتیب ترسیم لایه های نقشه ، کنترل دوربین سه بعدی را فراهم می کند و یک زنجیره ابزار یکپارچه برای سفارشی سازی نقشه برای ارائه یک تجربه نقشه شخصی و مارک دار فراهم می کند.

“ما خوشحالیم که HERE Technologies را به عنوان یکی از شرکای مورد اعتماد خود در سفر خود به منظور ارائه خدمات دیجیتالی پیشرفته به مشتریان خود در نظر می گیریم. با استفاده از SDK HERE و نسخه Flutter آن ، ما در حال ساختن برنامه های BMW /MINI من بر اساس فناوری مبتنی بر آینده هستیم. معماری جهانی مقیاس پذیر آن از الزامات آینده پشتیبانی می کند و امکان اجرای آسان عملکردهای جدید را فراهم می کند که خواسته های مشتریان ما را برآورده می کند. “

“ما مفتخریم که فناوری ما سنگ بنای یک توسعه دهنده برجسته برنامه های خودرو مانند BMW است. در اینجا ، ما معتقدیم که ایجاد تجربیات دیجیتالی فراتر از ماشین بر روی محتوای غنی ما ، عامل موفقیت کلیدی برای رضایت و حفظ مشتری است. برنامه BMW من و MINI App به وضوح نشان می دهند که HERE SDK یک ابزار بهینه برای زنده کردن این تجربیات است.

منبع: گروه BMW

تولید سری BMW iX در Plant Dingolfing آغاز می شود