اخبار و مقالات

هوندا چشم انداز ما – اقدام جسورانه باید به تحقق آینده برقی ادامه دهد

هوندا چشم انداز ما – اقدام جسورانه باید به تحقق آینده برقی ادامه دهد

رئیس جمهور بایدن اخیراً گامی مثبت در جهت استانداردهای جدید آلایندگی خودروهای فدرال برداشت که شامل هدف جسورانه دولت برای پیشبرد آینده خودروهای برقی آمریکا می شود.

12 آگوست 2021

رئیس جمهور بایدن اخیراً گامی مثبت در جهت استانداردهای جدید آلایندگی خودروهای فدرال برداشت که شامل هدف جسورانه دولت برای پیشبرد آینده خودروهای برقی آمریکا می شود. با این کار ، دولت بایدن با اقدامات جسورانه ای که دو سال پیش توسط هوندا ، بی ام و ، فورد ، فولکس واگن و ولوو انجام شد ، هماهنگ است ، که با ایالت کالیفرنیا برای ایجاد مقررات مترقی جدید گازهای گلخانه ای موافقت نامه های داوطلبانه ای انجام دادند.

هنگامی که ما با کالیفرنیا این قرارداد را امضا کردیم ، می دانستیم که این کار کمی خطرناک است ، اما برای هوندا ، این کار درستی برای محیط زیست و همچنین مشتریان ما در هر 50 ایالت – نه فقط کسانی که در کالیفرنیا و سایر ایالت هایی که استانداردهای آن را پذیرفته اند. بنابراین ، اقدامات دولت در بازگشت به مسیر اقتصاد سوخت فدرال قوی و استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای یک مرحله مهم را نشان می دهد.

بر اساس گزارش روندهای خودروسازی EPA ایالات متحده در ژانویه 2021 ، هوندا در حال حاضر متمایزترین خودروساز خط تولید کم مصرف و کم آلاینده آمریکا است. این بدان معناست که ناوگان خودروهای موجود ما کمترین میزان انتشار CO2 را در بین خودروسازان خط کامل دارد. اما جهت آینده الزامات زیست محیطی ، انتشار CO2 کم نیست ، انتشار CO2 صفر است.

بنابراین ، در ماه آوریل ، مدیرعامل جهانی ما ، توشیهیرو میبه ، چشم انداز ما برای تحقق بی طرفی کربن تا سال 2050 را ترسیم کرد. چیزی که مهمترین خبر را ایجاد کرد ، چشم انداز ما برای برق رسانی کامل خط تولید خودروهای ما در بازارهای بزرگ جهان ، از جمله آمریکای شمالی بود. ما متعهد هستیم که فروش خودروهای برقی باتری و پیل سوختی خود را از 40 درصد در سال 2030 ، به 80 درصد در سال 2035 ، به 100 درصد تا سال 2040 افزایش دهیم.

برای هوندا ، تعهد ما به بی طرفی کربن یک تعهد جامع است که نه تنها بر محصولات ما ، بلکه بر تمام فعالیتهای شرکت ما تأثیر می گذارد. این امر مستلزم تلاش جمعی در سراسر زنجیره ارزش ما است که نشان دهنده سرمایه گذاری های عظیم در افق زمانی طولانی است. به منظور دستیابی به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی ، ما باید با دولتهای ایالتی و فدرال همکاری نزدیکی داشته باشیم تا سیاستهایی را تحریک کنیم که تقاضای مصرف کنندگان را برای EV ها ایجاد کرده ، زیرساخت های برق رسانی را ایجاد کرده و از مشاغل تولید EV در ایالات متحده حمایت می کند. دولت بایدن برنامه هایی را در هر یک از این زمینه ها ارائه کرده است و ما کنگره را تشویق می کنیم تا سیاستهای گسترده ، مکمل و عادلانه ای را اتخاذ کند که به هدف ما در کاهش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه ای برسد.

متأسفانه ، در حال حاضر تلاش هایی در کنگره برای وضع سیاست های ناعادلانه و تبعیض آمیز وجود دارد که به نفع خودروهای برقی است که توسط نیروی کار اتحادیه ساخته شده و انتخاب مصرف کنندگان را محدود می کند. همه کارگران اتومبیل سازی آمریکایی برای حمایت از خانواده خود ، پرداخت مالیات و حمایت از جوامع خود سخت کار می کنند. همکاران تولیدی ما در آلاباما ، جورجیا ، ایندیانا و اوهایو مستحق برخورد عادلانه کنگره هستند و نباید به دلیل انتخاب محل کار مجازات شوند. با ارائه رفتار عادلانه و عادلانه برای همه کارگران خودروسازی آمریکایی که خودروهای برقی تولید می کنند و با کمک یکسان برای مشارکت آنها ، می توانیم هدف مشترک زیست محیطی خود برای دستیابی به استقرار گسترده EV را تسریع کنیم.

انتقال به EV ها مستلزم این است که ما نیروی کار خود را برای تغییر آماده کنیم و در این تحول سرمایه گذاری می کنیم. ما تعداد زیادی همکار (کارمند) با استعداد و بسیار ماهر در ایالات متحده داریم که در حال طراحی و ساخت خودروهای برقی ما در سالهای آینده هستند. اعتماد به نفس ما ناشی از این واقعیت است که در 40 سال گذشته از تولید محصولات در آمریکا ، ما سابقه تکامل برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان و جامعه را داریم. ما از ساخت موتورهای موتور سیکلت کوچک به سیستم 2 دوراهی هیبریدی در خودروهای برقی-هیبریدی خود پیش رفته ایم ، زیرا قدرت هوندا در تمام این سالها نه موتورهایی است که ما می سازیم ، بلکه مهندسان هوندا هستند که آنها را توسعه داده و می سازند. این تغییر نخواهد کرد.

در نهایت ، از آنجا که ما آینده کربن صفر را در نظر می گیریم ، مهم است که تأکید کنیم که ما در تلاش برای “صفر تاثیر زیست محیطی” نه تنها با محصولات خود ، بلکه کل چرخه عمر محصول از جمله فعالیت های شرکت خود هستیم.

در ایالات متحده ، هوندا پیشگام تلاش های صنعت خودرو برای کربن زدایی شبکه برق کشور با اتخاذ انرژی تجدیدپذیر برای کاهش انتشار CO2 و تقویت عملیات ما است. موافقت نامه های بلندمدت خرید مجازی برق (VPPA) ما که در سال 2020 به اجرا درآمد ، اکنون به جبران برق پرمصرف کربن و شبکه مورد استفاده در کارخانه های خودروسازی اوهایو ، ایندیانا و آلاباما کمک می کند. بیش از 60 درصد از برق مورد استفاده هوندا در آمریکای شمالی توسط بیش از یک میلیون مگاوات ساعت برق تجدیدپذیر از باد و انرژی خورشیدی تولید شده در اوکلاهما و تگزاس تامین می شود.

ما همچنین با شرکت های آب و برق و متحدان بخش انرژی همکاری می کنیم تا یکپارچگی خودرو به شبکه (V2G) را توسعه دهیم که برای آینده الکتریکی ما ضروری است. در راستای این هدف ، ما برنامه بتای SmartCharge را راه اندازی کرده ایم که به مشتریان EV امکان می دهد ردپای محیطی خود را کاهش دهند ، در هنگام شارژ خودروهای برقی خود صرفه جویی کنند و حداکثر استفاده از انرژی تجدیدپذیر را داشته باشند.

اینها تنها تعدادی از زمینه هایی است که هوندا در جهت آینده ای بدون کربن کار می کند که به نفع مشتریان ، صنعت و محیط زیست ما خواهد بود. واقعیت این است که برای تحقق برنامه های بلندپروازانه آینده برقی ما ، اقدامات جسورانه ای ادامه خواهد داشت. این امر مستلزم یک رویکرد اجتماعی هماهنگ است – خودروسازان فردی ، تامین کنندگان و شرکای فناوری ما ، و دولت های فدرال ، ایالتی و محلی – برای افزایش تقاضای مصرف کننده برای خودروهای برقی ، ایجاد زیرساخت برای حمایت از آنها و توسعه نیروی کار برای ساخت آنها. تنها از این طریق می توانیم در مسیر موفقیت آمیزی بمانیم تا به هدف نهایی این تلاش ، برای مقابله با تغییرات آب و هوایی جهانی و تلاش مهم برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برسیم.

منبع: هوندا

هوندا کارخانه خودروسازی خود را در انگلیس تعطیل و واگذار کرد