اخبار و مقالات

قطع کن پمپ بنزین خودرو یا سوئیچ اینرسی

سوئیچ اینرسی یا قطع کن پمپ بنزین خودرو :

قطع کن پمپ بنزین یا همان سوئیچ اینرسی قطعه ای در خودرو می باشد که با وارد آمدن ضربات شدید در اثر تصادفات باعث خارج شدن پمپ بنزین از مدار می گردد و باعث خاموش شدن خودرو می گردد. این سوئیچ به شکل یک دکمه فشاری طراحی شده است در مکانی از قسمت جلو خودرو قرار می گیرید که کمترین ارتشاعات ممکن را داشته باشد تا خود به خود فعال نشود و باعث خاموش شدن موتور نگردد.

سوئیچ اینرسی :

همانطور که اشاره شد، این سوئیچ که با ضربات شدید در خودرو فعال می گردد، برای جلوگیری از آتش سوزی و مشتعل شدن خودرو و انفجار خودرو در تصادفات شدید، ساخته شده است و به محض ضربه دیدن، فعال می شود. با فعال شدن این سوئیچ جریان بنزین را در موتور خودرو قطع کرده و خودرو خاموش می گردد. در برخی خودرو ها سوئیچ اینرسی مستقیما به ECU یا به اصطلاح کامپیوتر خودرو و در برخی دیگر این سوئیچ به پمپ بنزین خودرو متصل می باشد.

در خودروهای خارجی سوئیچ اینرسی در مکان هایی بجز زیر درب موتور قرار میگیرد در خودروهایی که سوئیچ اینرسی بطور مستقیم به ECU متصل می باشد، با ضربه و تصادف خودرو، این سوئیچ برق ECU را به یکباره قطع کرده و منجر به خاموشی خودرو خواهد گردید. در خودروهایی نیز که سوئیچ اینرسی آن ها به پمپ بنزین متصل است، در صورت فعال شدن ، این سوئیچ اتصال برق پمپ بنزین را قطع کرده و در نتیجه باعث می شود که بنزین به موتور نرسیده و خودرو خاموش گردد. در حقیقت این سوئیچ در حالت عادی بسته می باشد و در صورت وارد آمدن ضربه شدید به خودرو باز شده و باعث قطع شدن مدار پمپ بنزین یا ECU در خودرو می گردد.

جهت خرید قطع کن پمپ بنزین خودرو و سایر محصولات به فروشگاه های معتبر فروش لوازم یدکی و محصولات دوستان مراجعه یا برای خرید بی واسطه گرفتن قیمت با مشاورین فروش شرکت در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

۶۶۵۰۶۰۳۸ – ۶۶۵۰۶۰۳۷ – ۶۶۵۰۸۰۱۴

مشاورین ما همواره در خدمت شما هستند.

برای خرید قطع کن پمپ بنزین خودرو و خرید اینترنتی محصولات صنایع خودرویی دوستان می توانید از بخش سفارش آنلاین در خواست خود را توضیح داده و برای ما ارسال نمایید تا همکاران فروش اینترنتی محصولات شرکت درخواست شما را بررسی و در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

تلگرام : https://t.me/doostankhodro

اینستاگرام : https://www.instagram.com/doostankhodro.ir

صنایع خودرویی دوستان را در شبکه های مجازی  اینستاگرام و تلگرام دنبال نمایید.