اخبار و مقالات

ریماک و بوگاتی در سرمایه گذاری جدید تاریخی نیروها را ترکیب می کنند

ریماک و بوگاتی در سرمایه گذاری جدید

با این حال ، Rimac Automobili یکی دیگر از نقاط عطف مهم تاریخ خود را اعلام می کند ، زیرا این نیروها با مارک نمادین خودرو ، Bugatti Automobiles ، برای ایجاد یک نیروگاه جدید خودرویی و فن آوری ترکیب می شوند

5 جولای 2021

امروز ، Rimac Automobili یکی دیگر از نقاط عطف مهم تاریخ خود را اعلام می کند ، زیرا این نیروها با مارک خودرویی برجسته ، Bugatti Automobiles ، برای ایجاد یک نیروگاه جدید خودرویی و فناوری ترکیب می شوند.

فقط در طی 10 سال ، Rimac Automobili از راه اندازی گاراژ یک نفره به سمت معرفی شرکت جدیدی با یکی از شاخص ترین مارک های اتومبیل در جهان جهت ایجاد بوگاتی ریماک دوو (به انگلیسی – LLC) پیشرفت کرده است.

در صنعتی که با سرعت فزاینده ای در حال پیشرفت است ، انعطاف پذیری ، نوآوری و پایداری در هسته اصلی فعالیت های Rimac باقی مانده است. این برند مستقر در کرواسی ثابت کرده است که نه تنها می تواند ادامه داشته باشد بلکه دنباله دار باشد و عملکرد و معیار فناوری را برای دیگران تعیین کند. متحد کردن تخصص فنی و عملیاتی ناب Rimac با میراث 110 ساله طراحی و قدرت مهندسی بوگاتی نشانگر تلفیق ذهن های برجسته خودرو است.

به عنوان بخشی از معامله ، گروه تازه تاسیس Rimac با 55٪ سهام سهامدار عمده خواهد بود. Mate Rimac سهام اصلی خود را در گروه Rimac با 37٪ حفظ خواهد کرد ، با پورشه با 24٪ ، گروه موتور هیوندای با 12٪ و سایر سرمایه گذاران با 27٪. توسعه ، تولید و تأمین سیستم های باتری ، پیشرانه ها و سایر اجزای EV که Rimac به آن مشهور است و مورد اعتماد بسیاری از تولیدکنندگان خودرو است ، به یک موجودیت جدید – Rimac Technology ، که 100٪ متعلق به گروه Rimac است ، جدا خواهد شد. Rimac Technology همچنان یک شرکت مستقل است که با بسیاری از تولیدکنندگان جهانی خودرو کار می کند.

Mate Rimac شرکت جدید را هدایت خواهد کرد. وی به عنوان مدیرعامل گروه Rimac ، بوگاتی ریماک و بخش جدید Rimac Technology را اداره خواهد کرد. بوگاتی و Rimac هر دو به عنوان مارک های متمایز جداگانه با حفظ امکانات تولید موجود و کانال های توزیع ادامه خواهند داد. بوگاتی ریماک نمایندگی شرکتی است که با پیوستن به منابع و تخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و سایر زمینه ها ، آینده هر دو خودروی بوگاتی و ریماک را توسعه خواهد داد.

Rimac Group به ایجاد نوآوری و ایجاد سیستم ها و فناوری ها برای بسیاری از OEM های جهانی ادامه خواهد داد. چنین فناوری ابتکاری همچنین می تواند در مدل های آینده بوگاتی و ریماک نیز به کار گرفته شود.

هر دو مارک به طور مستقل به کار خود ادامه خواهند داد ، Rimac Automobili با حفظ مکان فعلی خود در حومه زاگرب ، کرواسی و تولید بوگاتی در مولشیم فرانسه ادامه خواهد داد.

با گذشت زمان ، دفتر مرکزی بوگاتی ریماک در پردیس ریماک که اخیراً اعلام شده است مستقر خواهد شد و همچنین به عنوان خانه فناوری Rimac فعالیت می کند. محوطه دانشگاه 200 میلیون یورویی ، 100000 مترمربعی ، با توجه به افتتاح در سال 2023 ، پایه ای برای کلیه تحقیقات و توسعه هایپرکارهای آینده Rimac و Bugatti خواهد بود. این سایت با نوآوری در سطح پیشرفته و پیشرفته ، 2500 فرد همفکر را که با کنجکاوی و تمایل به بردن چیزها به حد مطلق هدایت می شوند ، در خود جای خواهد داد.

Mate Rimac ، بنیانگذار و مدیرعامل Rimac Automobili ، در مورد اعلامیه امروز گفت ، “این یک لحظه واقعا هیجان انگیز در تاریخ کوتاه ، اما در حال گسترش سریع Rimac Automobili است. ما در این مدت کوتاه خیلی چیزها را پشت سر گذاشته ایم ، اما این اقدام جدید همه چیز را به یک سطح کاملا جدید می رساند. ریماک و بوگاتی از نظر آنچه هر یک روی میز می آوریم یک مسابقه عالی است. ما به عنوان یک شرکت خودروسازی و فناوری جوان ، چابک و سریع ، خود را به عنوان یک پیشگام صنعت در فناوری های الکتریکی تثبیت کرده ایم. با استفاده از Nevera ، ما همچنین اثبات کرده ایم که می توانیم هایپرکارهای برجسته ، نه تنها سریع بلکه هیجان انگیز و با کیفیت بالا ، تولید و تولید کنیم. بوگاتی ، با بیش از یک قرن تجربه در زمینه تعالی مهندسی ، همچنین دارای یکی از استثنایی ترین میراث هر شرکت خودروسازی در طول تاریخ است. “

“ما به تازگی جدیدترین هایپرکار خود را – Nevera – راه اندازی کرده ایم تا مورد تحسین جهانی قرار گیرد. بنابراین من نمی توانم شروع کنم به شما بگویم که من از ظرفیت این دو مارک باورنکردنی با ترکیب دانش ، فن آوری ها و ارزش ها برای ایجاد برخی از پروژه های واقعا خاص در آینده چقدر هیجان زده ام. “

الیور بلوم ، رئیس هیئت مدیره Porsche AG: “ما در حال ترکیب مهارت قوی بوگاتی در تجارت هایپراسپرت و قدرت نوآورانه فوق العاده Rimac در زمینه بسیار امیدوار کننده الکتریکی هستیم. بوگاتی به یک مارک غنی از سنت ، محصولات شاخص ، یک مشتری مشتری وفادار و یک شبکه فروشنده جهانی در سرمایه گذاری مشترک کمک می کند. علاوه بر فناوری ، Rimac به توسعه و رویکردهای سازمانی جدید کمک می کند. “

لوتز مسکه ، معاون رئیس هیئت اجرایی و عضو هیئت اجرایی امور مالی و فناوری اطلاعات در پورشه AG. “ما سه سال پیش اولین سهام Rimac را خریداری کردیم و از آن زمان به طور متوالی آنها را افزایش دادیم. این امر ما را قادر می سازد تا در مراحل اولیه با Mate و تیم بسیار ابتکاری آن رابطه نزدیک برقرار کنیم. ” “اکنون ما از این مزیت بهره مند هستیم. Rimac با دانش فنی خود به ما کمک می کند تا یک مارک مهم و احساسی Group را با موفقیت به آینده هدایت کنیم. من بسیار افتخار و خوشحالم که ما این سرمایه گذاری مشترک را با وجود چالش های فراوان به خط پایان رسانده ایم. امروز روز خوبی برای بوگاتی ، پورشه و کل گروه فولکس واگن است. “

منبع: Rimac