اخبار و مقالات

درجه داخل باک

درجه داخل باک در قسمت عقب خودرو و زیر صندلی های عقب و در داخل باک خودرو قرار گرفته که سوخت را هنگام روشن شدن موتور خودرو پمپاژ می کند پمپ سوخت که در دسته سیستم سوخت رسانی خودرو قرار دارد،

وظیفه پمپاژ و انتقال بنزین از باک به سر موتور را بر عهده دارد.درجه شناور داخل باک صنایع خودرویی دوستان از تعدادی ، اجزای فلزی و پلاستیکی تشکیل گردیده ‌است که میتوان به مهمترین آنها ، مغزی ، سری ، درجه شناور و لوله‌ های آن اشاره کرد.

در هنگام روشن کردن خودرو و زدن سوییچ خودرو ، صدایی آرام ممتدی که بعد از چند ثانیه قطع میگردد به گوش می‌رسد که همان صدای مغزی پمپ سوخت در حال پمپاژ بنزین می باشد. در بخش بالایی سر پمپسوخت نیز یک نازل و یک محل مونتاژ سوکت موجود می باشد. سوکت برق به این قسمت نصب میگردد.

خرابی این قطعه بیشتر اوقات بر اثر سوختن مغزی ، از کار افتادن گیج ، پارگی و سوراخ‌شدن لوله ، شکستگی دهانه‌ خروج بنزین و … اتفاق می افتاد. و در نتیجه در خرابی مغزی قطعه ، سبب می شود بنزین به موتور منتقل نشده و خودرو روشن نشود و به اصطلاح موقع سوئیچ زدن خودرو استارت نخورد.

در بعضی مواقع نیز عقربه نشانگر بنزین خودرو، سطح بنزین را به درستی نشان نمی‌دهد که ناشی از خرابی مجموعه درجه شناور و سرامیکی قطعه می باشد.صنایع خودرویی دوستان با درنظر گرفتن اینکه این محصول با امنیت و جان انسانها ارتباط مستقیم دارد باکیفیترین و مطمئن ترین درجه داخل باک بنزین خودرو را در گروه سیستم سوخت رسانی محصولات خود قرار داده است.


جهت خرید سایر محصولات به فروشگاه های معتبر فروش لوازم یدکی و محصولات دوستان مراجعه یا برای خرید بیواسطه شناور داخل باک و گرفتن قیمت درجه داخل  باک خرید درجه داخل باک با مشاورین فروش شرکت در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

۶۶۵۰۶۰۳۸ – ۶۶۵۰۶۰۳۷ – ۶۶۵۰۸۰۱۴

مشاورین ما همواره در خدمت شما هستند.

برای خرید اینترنتی محصولات صنایع خودرویی دوستان می توانید از بخش سفارش آنلاین در خواست خود را توضیح داده و برای ما ارسال نمایید تا همکاران فروش اینترنتی محصولات شرکت درخواست شما را بررسی و در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

دانلود لیست درجه داخل باک برند دوستان

تلگرام : https://t.me/doostankhodro

اینستاگرام : https://www.instagram.com/doostankhodro.ir

صنایع خودرویی دوستان را در شبکه های مجازی  اینستاگرام و تلگرام دنبال نمایید.

درجه  داخل باک | خرید درجه  داخل باک | شناور داخل باک | قیمت درجه  داخل باک