اخبار و مقالات

جهانی شدن رانندگی بریتانیا

جهانی شدن رانندگی بریتانیا

این هفته ، SMMT میزبان کنفرانس تجارت جهانی خود بود و سومین گزارش سالانه تجارت را ارائه کرد

15 اکتبر 2021

این هفته ، ما در SMMT میزبان کنفرانس تجارت جهانی خود بودیم و سومین گزارش تجاری سالانه خود را ارائه دادیم ، هر دو با هدف حفظ جلو و مرکز صنعت خودرو در بریتانیا در صحنه جهانی.

خودروها ارزشمندترین صادرات تجاری کالاهای انگلستان هستند و درآمد آنها در سال 2020 به 27 میلیارد پوند می رسد که این امر برای انگلستان ارزشمندتر از ماشین آلات تولید برق و طلا است.

کل بخش تجارت خودرو در انگلستان 74 میلیارد پوند تولید کرد که از اهمیت بسیار زیادی در تجارت بین المللی برخوردار است و اکثر خودروهای تولید شده در این کشور در سراسر جهان صادر می شوند.

با خروج مجدد جهان از همه گیری ، تنوع و اهمیت صنعت خودروسازی بریتانیا مزیت رقابتی ما برای از سرگیری رشد ، ایجاد شغل و مقابله با تغییرات آب و هوایی است. ما به خودرو نیاز داریم تا در قلب سیاست تجاری آینده قرار گیرد و مذاکرات بر رفع موانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای متمرکز شده است که اغلب مانع رشد می شوند.

صنعت خودرو به طور ایده آل برای حفظ و رشد بریتانیا به عنوان یک رهبر اقتصادی ، صنعتی و زیست محیطی قرار دارد – همانطور که در گزارش ما ، رانندگی جهانی بریتانیا ، توضیح داده شده است.

منبع: SMMT

جهش 53 درصدی خرید خودروهای برقی در انگلیس