اخبار و مقالات

اولین حضور کیا در جشنواره سرعت گودوود

اولین حضور کیا در جشنواره سرعت گودوود

با بزرگداشت اولین حضور کیا در جشنواره سرعت ارائه شده توسط Mastercard ، این برند ماشین الکتریکی جدید مورد انتظار خود را با نام Kia EV6 و همچنین هیجان انگیز “Stinger GT420” به نمایش می گذارد.

کیا EV6 بخشی از خیابان الکتریکی افتتاحیه

11 جولای 2021

این رویداد چهار روزه تابستانی که ادعا می شود بزرگترین و بزرگترین جشن فرهنگ اتومبیل در جهان است ، از پنجشنبه 8 تا یکشنبه 11 ژوئیه برگزار می شود و مجموعه ای هیجان انگیز از نادرترین ، جدیدترین و عجیب ترین وسایل نقلیه ایجاد شده تا کنون را به نمایش می گذارد.

Kia EV6 با اولین نمایش عمومی خود در انگلستان ، قرار است “خیابان الکتریکی – جاده 2030” را که توسط Sky Zero ارائه می شود ، به نمایش بگذارد ، نمایشگاه جدیدی که باید برای نمایش وسایل نقلیه برقی موجود در حال حاضر و در آینده نزدیک ، باید ببینید. این نمایشگاه در یک ساختار جدید و چشمگیر برگزار می شود ، واقع در قلب جشنواره سرعت بین “آزمایشگاه آینده ارائه شده توسط bp” و “اولین نگاه پادک” ، بازدید کنندگان را با تصاویر رنگارنگ و یک منظره صوتی آینده نگرانه غرق می کند.

EV6 اولین کیا است که بر اساس فناوری انقلابی E-GMP (پلت فرم مدولار الکتریکی-جهانی) ساخته شده و منحصراً از طریق انرژی الکتریکی تأمین می شود. EV6 با بسته باتری 77.4 کیلووات ساعت و شارژ 800 ولت به صورت استاندارد ، نوعی برد تا 316 مایل و مدت زمان شارژ را در کمتر از 18 دقیقه با شارژ 10 تا 80 درصدی ارائه می دهد *. مهندسان کیا در حال توسعه نهایی EV6 GT هستند که سرعت دو سرعت 3.5 تا 62 مایل در ساعت را هدف قرار می دهند.

همراه EV6 در این رویداد “Stinger GT420” باورنکردنی است که در “اولین نگاه نخست” به نمایش در خواهد آمد. این اتومبیل ردیابی یکبار مصرف و داخلی دارای یک گشتاور خیره کننده 422 اسب بخار و 560 نیوتن متر از موتور بنزینی 3.3 لیتری V6 توربوشارژ ریز تنظیم شده آن است. در پیست به دلیل تنظیم سفارشی سیستم تعلیق و اجزای آن ، کاهش قابل توجه وزن و ترمزهای برمبو به روز ، از چابکی چشمگیری برخوردار است.

جشنواره سرعت امسال که به عنوان یک رویداد آزمایشی تأیید شده است ، در روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه به فروش رسیده است ، و چند بلیط باقی مانده هنوز برای روز پنجشنبه موجود است. نکات برجسته این رویداد در ITV نشان داده می شود. به دنبال هشتگ ویژه #FoS در شبکه های اجتماعی باشید.

منبع: کیا