اخبار و مقالات

کراس اوور EV6 2022 کاملاً جدید کیا

کراس اوور EV6 2022 کاملاً جدید کیا اخیراً رکوردهای جهانی گینس را ثبت کرده است.

کیا EV6 کاملاً جدید و تمام الکتریکی در سفر در سراسر ایالات متحده عنوان رکوردهای جهانی گینس را به دست آورد.

18 دسامبر 2021

کیا رکورد قبلی تسلا را برای کوتاه‌ترین زمان شارژ برای عبور بیش از پنج ساعت از ایالات متحده با خودروی الکتریکی به دست آورد.

میانگین توقف شارژ در طول سفر تقریباً 3000 مایلی کمتر از 20 دقیقه طول کشید.

کراس اوور جدید EV6 2022 کیا اخیراً در تاریخ رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است و 2880.5 مایل را با کمترین زمان شارژ برای عبور از ایالات متحده با یک وسیله نقلیه الکتریکی طی کرده است. در طول سفر هفت روزه از شهر نیویورک تا لس آنجلس، کیا EV6 به مدت اندک 7 ساعت و 10 دقیقه و 1 ثانیه به برق متصل شد و رکورددار قبلی تسلا را با بیش از 5 ساعت و نیم (12 ساعت، 48 دقیقه و 19 ثانیه).

راسل واگر، معاون بازاریابی کیا آمریکا گفت: رکورد EV6 آخرین سیگنالی است که کیا در محبوبیت خودروهای الکتریکی پیشرو خواهد بود. تمام مهندسی و تجربه کلاس جهانی کیا در خودروهای الکتریکی در حرکت به سمت الکتریکی سازی به کار گرفته خواهد شد. همان توجه به جزئیات، طراحی، کیفیت، فناوری و دینامیک رانندگی که کیا به آن مشهور شده است، در هر خودروی الکتریکی جدیدی که به بازار عرضه می کنیم، دیده می شود.

EV6 که در اوایل سال 2022 وارد نمایشگاه‌ها می‌شود، اولین مدلی است که تحت استراتژی Plan S کیا عرضه می‌شود که برقی‌سازی را در خط مقدم آینده این شرکت قرار می‌دهد. اولین خودروی الکتریکی اختصاصی کیا گواهینامه ردپای کربن محصول و برچسب “Carbon Measured” را از موسسه مشاوره جهانی تغییرات آب و هوا و پایداری Carbon Trust دریافت کرده است و اولین سازنده خودرو کره ای است که به این گواهینامه دست یافته است.

منبع: کیا

کیا آمریکا 2022 نیرو پلاگین هیبرید را معرفی می کند